25 Haziran 2013 Salı

OLUR ÖYLE

Pek Sevgili Nuniş
sen bu mektubu okurken, ben çook uzaklarda olucam... aslında tam olarak Yalova'ya gidiyorum, annemin yanına. ne zamandır görmüyorum kadını bi gidiyim elini öpiyim ayıptır! bi de bu uzaklığın derecesi nedir o da takıldı kafama, kaç kilometre olunca 'çoook uzaklarda olucam' yazabiliyoruz mesela.. bunlar önemli şeyler.. hee uzaklarda olucam diyorum ama, mesela bu mektubu yazarken evdeydim, evdeyken yazdım yani, öyle Yalova'ya gelip, mektubu yazıp, posta falan atmadım. gerçi sen zeki kadınsın anlamış sındır bunu, mektubu postacı getirmeyince. dee yine de benden duymuş ol diye söyliyim dedim. gözlerinden öper, selam ederim.

                                                                                                                                 Yücel Gökçek
                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder