14 Kasım 2011 Pazartesi

NASIL BİLİRDİNİZ?

faili belli bir cesedim ben.kendi sebebiyetimin katili oldum.sen tarafından kaybedilip, "gitmek" mecburiyetinde bulundum senden.öldüm...  kendi  yalnızlık lanetimin maktülü oldum...
duydum ki, sen de gitmişsin buralardan... kaybolmuşsun bir süre önce... duydum ki, en son, otopsi sonucunda, kalbimde bulunmuşsun...
senden sormuşlar beni, ağzından tek kelime çıkmamış... kalbine hiç kimse girmemiş...ağlamak gelmiş dışından, içeri buyur etmişsin... girmemiş... tam şuranda takılı vermiş acı bir muhabbete... kızarmış yanakların böyle durumlarda kapı önü,  hüznü bol muhabbetlere... susmuşsun... hiç kimse anlamamış gözlerinden seni, benim anladığım gibi...
ve sen... bir kaç asır, yasımı tutmuşsun kalbinde...  benim yerime................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder